Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Den forventede leveringstid er overskredet, hvor er min ordre?

I de fleste tilfælde bliver ordrer leveret inden for den forventede leveringstid. Desværre kan en ordre blive forsinket. Har du ventet 2 ekstra dage efter den oprindelige leveringstid og stadig ikke modtaget din ordre? Send venligst en e-mail til: kundservice@modeko.dk.

Hvad er forsendelsesomkostningerne?

Du betaler ingen forsendelsesomkostninger.

Hvordan kan jeg betale for min ordre?

Modeko tilbyder altid sikre betalinger. Vi bruger de mest almindelige betalingsudbydere i Danmark:

  • Visa
  • MasterCard
  • American Express
  • Union Pay
  • Shop Pay
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • PayPal

Jeg mangler nogle produkter, hvordan er det muligt?

I det meget sjældne tilfælde, at det sker, bedes du sende os en dokumentation via foto eller video til kundservice@modeko.dk inden for 24 timer efter modtagelse af pakken. Vi vil gøre vores bedste for at afhjælpe situationen. 

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg modtager en beskadiget forsendelse?

Først og fremmest, undskyld! Start venligst med at tage et billede eller en video af pakken. Derefter bedes du sende beviset sammen med dit ordrenummer til kundservice@modeko.dk inden for 24 timer efter modtagelsen af pakken. Det er meget vigtigt, at du gør alle disse trin, for ellers kan vi ikke hjælpe dig.

Andre Problemer?

Forkert produkt? Passer det ikke? Du vil simpelthen ikke have det mere? Du kan returnere din pakke inden for 30 dage efter modtagelsen.

Kontakt os på kundservice@modeko.dk, så finder vi den bedste løsning til dig.

Kontakt os

Forretningsadresse:
Modeko af Yuanjia Trading Co., Limited
2-16 Fa Yuen Street, RM4. 16/F Ho King Commercial Center
Mong Kok
Kowloon
Hong Kong

Handelskammerets nummer: 3347520

Kontaktformular